Splošni prodajni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine trgovina.ekodar.si (v nadaljevanju “spletna trgovina Ekodar”) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika in poslovni odnos med kupcem in ponudnikom storitev. Spletna trgovina Ekodar predstavlja informacijski sistem, ki je namenjen predstavitvi in prodaji slovenskega mesa ter mesnih izdelkov uporabniku. Upravlja ga KZ Šaleška dolina d.o.o (v nadaljevanju “ponudnik”).

Cene

Spletna trgovina Ekodar ima vse cene izražene v evrih in vključujejo 9,5 % DDV. Cene se lahko spreminjajo. Kljub vestnem in odgovornem ravnanju ponudnika se dopušča možnost napake pri objavi cen. Pri nakupu in plačilu pa se upošteva cena, ki jo je kupec potrdil v času oddaje naročila.

Glede na naravo prodajanega blaga, dopuščamo možnost odstopanja v končni teži izbranega kosa mesa ali mesnih proizvodov. Odstopanja so v okviru 10% razlike v teži. Razlika v teži se kasneje odraža v spremembi končne cene naročenega svežega mesa ali mesnih izdelkov.

Postopek nakupa in prevzem ekološkega mesa

Kupec izbere izdelek (ali več njih) in količino posameznega artikla. Pred oddajo naročila mora kupec pregledati izdelke v košarici, kjer lahko tudi izvede želene popravke in šele na koncu potrdi naročilo. Po potrditvi nakupa se uporabniku prikaže informativni račun. Znesek na dejanskem računu se lahko od informativnega zneska pri naročilu razlikuje in je odvisen od dejansko stehtane količine pakiranja. Naročanje ekološkega mesa poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Pred naročilom si morate ustvariti uporabniški profil s pomočjo katerega boste lahko spremljali status svojih naročil ter si prihranili čas pri vnašanju Vaših podatkov pri naslednjem naročilu. Ob prijavi v sistem spletne trgovine Ekodar uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo s katerima dostopa do svojega računa.

Najmanjši nakup znaša 50 €. Dostava je brezplačna. Izbrane izdelke vam dostavljamo v več slovenskih mest. V roku do 7 dni ekološko meso dostavimo v: Celje, Maribor, Ljubljano, Domžale in Velenje z okolico. V roku do 14 dni ekološko meso dostavimo v: Grosuplje, Kamnik, Koper, Kranj, Novo mesto in Postojno z okolico.

Za natančen čas dostave Vas bomo kontaktirali po telefonu ali elektronski pošti, zato je telefonska številka naročnika je obvezen sestavni del naročila. Osebni prevzem je mogoč v trgovini ponudnika v Marketu Toplica (Topolšica 85d, 3326 Topolšica). Pri osebnem prevzemu Vam nudimo 5% popust na izbrane artikle.

Plačilo ekološkega mesa Ekodar

Plačilo naročenih izdelkov poteka ob prevzemu. Omogočeno je plačilo z gotovino.

Dobavljivost izdelkov

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Dobavljivost izdelkov je lahko zaradi njihove narave občasno omejena. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostavit. Ponudnik se zavezuje, da v takem primeru kupca nemudoma o tem obvesti in mu omogoči preklic oz. zamenjavo naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, omeji dostop do spletne trgovine, popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Sprememba, preklic in spremljanje statusa naročila

Kupcu so podatki o naročilu vedno na voljo pod zavihkom ‘Uporabniški račun’. Morebitne spremembe ali preklic naročila lahko uporabnik izvaja v roku 24 ur od naročila izdelka. O spremembi je dolžan obvestiti ponudnika na elektronsko pošto info@kz-saleskadolina.si ali preko telefona na 03 898 49 70. Na telefon smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00.

Po izteku 24 ur od oddanega naročila ponudnik ne daje jamstva, da bo spremembo ali preklic naročila lahko sprejel. V primeru, da uporabnik po svoji krivdi ne prevzame naročenih izdelkov, je dolžan ponudniku poravnati povzročeno škodo in stroške dostave.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k varovanju osebnih podatkov, ki nam jih posredujete. Za preprečitev nepooblaščenega dostopa do teh podatkov ali njihovo razkritje, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, uporabljamo ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje osebnih podatkov, ki jih določa Pravilnik o varstvu osebnih podatkov. Vaši podatki bodo uporabljeni izključno za namene neposrednega trženja in v nobenem primeru ne bodo posredovani ali prodani tretjim osebam. Ponudnik ni odgovoren za poškodbe računalniške opreme ali druge lastnine naročnika, ki bi jih lahko povzročili vnosi virusov ob obisku spletne trgovine Ekodar. Uporabnik mora sam varovanje svoje uporabniške podatke in predvsem gesla. Uporabnik mora prav tako jamčiti za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov. Uporabnik odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pritožbe in spori

Pritožbe in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti ali klasični pošti. Oba naslova sta navedena med kontakti.

Fotografije v spletni trgovini Ekodar predstavljajo prodajane izdelke vendar so slike simbolične.

Ponudnik si pridržuje pravico, da spremeni splošne prodajne pogoje, v kolikor meni, da je to potrebno. 

Dostava

Najmanjši nakup znaša 50 €. Dostava je brezplačna. Izbrane izdelke vam dostavljamo v več slovenskih mest. V roku do 7 dni ekološko meso dostavimo v: Celje, Maribor, Ljubljano, Domžale in Velenje z okolico. V roku do 14 dni ekološko meso dostavimo v: Grosuplje, Kamnik, Koper, Kranj, Novo mesto in Postojno z okolico.

Pakete dostavljamo na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Za natančen čas dostave Vas bomo kontaktirali po telefonu ali elektronski pošti, zato je telefonska številka naročnika je obvezen sestavni del naročila. Osebni prevzem je mogoč v trgovini ponudnika v Marketu Toplica (Topolšica 85d, 3326 Topolšica). Pri osebnem prevzemu Vam nudimo 5% popust na izbrane artikle.

Za vse dodatne informacije nas pokličite na telefonsko številko: 03/898 49 76 ali pošljite elektronsko sporočilo na info@ekodar.si.

Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

Na voljo vam je sledeč način plačila:
  • z gotovino ob prevzemu
Plačilo ob prevzemu

Svoj paket plačate vašemu dostavljavcu  z gotovino, ko vam ga bo prinesel na dom.